Celem działania naszej Kancelarii jest ciągły rozwój. Dlatego też naszą ofertę kierujemy nie tylko do polskich przedsiębiorców, ale także do klientów z innych krajów. W ostatnim czasie nasze usługi cieszą się szczególną popularnością wśród obywateli Ukrainy, Rosji i Białorusi. Klientom zapewniamy rejestrację firmy na terytorium Unii Europejskiej – w Polsce, jak również kompleksowe doradztwo prawne, księgowe i szeroko rozumiane biznesowe.
W ZAKRES NASZYCH USŁUG WCHODZĄ:
Kompleksowa analiza rynku, jak również znajomość preferencji i możliwości finansowych klientów – to jedna z podstawowych tajemnic sukcesu w biznesie. Nasi eksperci dokładnie zbadają wielkość interesującego Państwa rynku, jego pojemność, tempo i dynamikę wzrostu, tendencje sprzedaży Państwa towarów lub usług, dokonają analizy popytu, zapotrzebowań i zachowań potencjalnych nabywców, określą poziom cen i zakładany zysk. Nie zapomnimy również o reklamie i metodach promowania Państwa produktów oraz, rzecz jasna, przedstawimy charakterystykę głównych konkurentów w Państwa branży.
Usługa rejestracji firmy obejmuje kompleksowe działania mające na celu utworzenie przedsiębiorstwa. Dla wygody naszych Klientów rozmowy prowadzone są w językach: ukraińskim i rosyjskim.
W zakres naszych usług wchodzą:
- Konsultacje prawne i księgowe
- Konsultacje podatkowe
- Wybór PKD (Polska Klasyfikacja Działalności)
- Sprawdzenie nazwa firmy co do ewentualnego naruszenia praw osób trzecich
- Przygotowanie projektu umowy spółki
- Podpisanie aktu notarialnego – usługa notariusza oraz tłumacza przysięgłego
- Wybór formy opodatkowania
- Przygotowanie i złożenie dokumentów w urzędach i Krajowym Rejestrze Sądowym
- Wsparcie przy wyborze adresu prawnego
- Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędzie Celnym
JAK WYGLĄDA PROCES REJESTRACJI?
Dzień I
- Konsultacje prawne, księgowe, podatkowe
- Wybór PKD
- Sprawdzenie nazwy spółki pod kontem ewentualnych roszczeń osób trzecich
- Przygotowanie umowy Spółki
Dzień II
- Podpisanie aktu notarialnego
- Podpisanie dokumentów rejestracyjnych
Na tym kończy się rola naszego klienta, bowiem dopełnieniem pozostałych formalności związanych z rejestracją firmy zajmiemy się sami.
Na życzenie klienta oferujemy pomoc w rezerwacji hotelu.
Aby Państwa produkt mógł zaistnieć na rynku europejskim często musi przejść procedurę certyfikacji. Jest to dość skomplikowany proces, który wymaga znajomości aktów prawnych UE, norm krajowych i europejskich. Nasza firma pomoże Państwu ustalić, które normy lub dyrektywy UE mają zastosowanie w odniesieniu do Państwa produktu. Grupa LUCRUM współpracuje również z notyfikowanymi jednostkami certyfikującymi, które zajmują się oceną zgodności produkcji i przeprowadzaniem niezbędnych testów.
- Karta czasowego pobytu (uzyskanie pozwolenia na pobyt oznaczony)
- Karta stałego pobytu (uzyskanie pozwolenia na osiedlenie się)
- Zezwolenie na pracę
- Wizy
Nasza firma zapewnia kompleksową pomoc w procesie legalizacji pobytu dla obcokrajowców w Polsce. Nasza usługa polega na przygotowaniu kompletu dokumentów, ich tłumaczeniu oraz złożeniu w odpowiednich organach.
Po zakończeniu procesu rejestracji mają Państwo możliwość skorzystania z kompleksowej obsługi prawno-księgowej swojej firmy. Naszą ideą jest dostarczenie Państwu wszelkich usług potrzebnych do prawidłowego i bezpiecznego prowadzenia biznesu na terenie Unii Europejskiej. Obsługując Państwa księgowość bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność prawną i finansową.
Nasza obsługa obejmuje między innymi:
- prowadzenie księgowości
- obliczanie podatków
- konsultacje podatkowe
- konsultacje z zakresu prawa handlowego
- rozliczanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- obliczanie składek ZUS
- przesyłanie dokumentów do Urzędów Skarbowych, ZUS i Urzędów Celnych
- przechowywanie dokumentów księgowych
- reprezentację przed organami państwowymi
- wskazywanie sprawdzonych dostawców usług
- i inne
Powierzając nam sferę podatków i prawa przekonają się Państwo, że pracują dla Was eksperci.
Znalezienie adresu dla siedziby firmy bywa czasochłonne i kosztowne. Podczas rejestracji spółki już w samym akcie notarialnym należy wskazać miejscowość, w której będzie znajdować Państwa siedziba.
Wiedząc o tym oferujemy:
WYNAJEM ADRESU SIEDZIBY FIRMY – jest to najtańsza z możliwych opcji lokalowych. W ramach tej usługi otrzymujesz adres rejestracyjny i korespondencyjny firmy. Dajemy Państwu na wyłączność oddzielną skrzynkę pocztową i informujemy o wszelkiej korespondencji, która do niej trafiła.
Cena: 199 PLN/mc.
ZNALEZIENIE BIURA LUB MAGAZYNU DO WYNAJĘCIA (od 20m2 do 2000m2) – usługa polega na poszukiwaniu biura zgodnie z potrzebami klienta.
Cena uzależniona jest głównie od standardu budynku oraz powierzchni.
SALĘ KONFERENCYJNĄ – do wynajęcia na godziny. Jest to sala dla 8-10 osób wyposażona w telewizor LCD oraz flipchart. Doskonale nadaje się na spotkania z klientami lub partnerami biznesowymi.
Cena: 30 PLN/h.
BIURKA ROBOCZE DO WYNAJĘCIA – własne stanowisko pracy z bezpłatnym i nielimitowanym dostępem do Internetu oraz możliwością korzystania z ksero oraz drukarki.
Cena: 49 PLN/dzień lub 399 PLN/mc.
Naszym klientom oferujemy również usługę prowadzenia negocjacji handlowych na terenie Polski dotyczących procesów sprzedaży oraz zakupu towarów i usług, jak również odzyskania należności pieniężnych i postępowań ugodowych.
Założenie rachunku bankowego na korzystnych warunkach wymaga przeanalizowania wielu ofert i zaznajomienia się z umową, która zazwyczaj jest w języku polskim.
Nasza firma oferuje usługę porównania ofert bankowych, uczestnictwo w procesie zakładania rachunku bankowego wraz z usługą tłumaczenia.
Lucrum w ramach swojej działalności oferuje reprezentowanie Państwa firmy lub osoby przed organami państwowymi taki jak: urzędy skarbowe, ZUS, urzędy miasta i inne.
Utrwalane w ciągu wielu lat relacje biznesowe pozwalają nam skutecznie podejmować się zadania poszukiwania podmiotów gotowych zainwestować środki w realizację perspektywicznych projektów. Po dokonaniu wstępnej analizy przedsięwzięcia nasi eksperci zaproponują konkretną sekwencję działań.